El Col·legi d'Agents Comercial de Girona reprèn les xerrades als centres docents

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques ha reprès aquesta setmana el programa de xerrades sobre la professió als centres docents de la demarcació.  Avui s'ha dut a terme la col·laboració amb l'Escola Tècnica de Girona, amb els estudiants de Grau mig d'activitats comercials, un jornada emmarcada dins de la setmana d'orientació del centre. La sessió, en aquest cas, ha anat a càrrec del president del col·legi, Josep Burgas, i del consultor col·legiat Miquel Ibáñez.

foto escolaDurant la sessió, el president dels agents comercials va explicar la seva trajectòria professional en el camp de les vendes posant l'accent en les oportunitats laborals de la professió. També va informar als estudiants de la campanya col·legial dirigida als joves menors de 36 anys, i quin acompayament es fa des del col·legi professional. Per la seva banda, Miquel Ibáñez va centrar la seva exposició en les noves eines tecnològiques al sevei de les vendes i com, a títol personal, també ha hagut de reinventar-se  per adaptar-se als nous comportaments dels clients i exigències del mercat.