coacg logo

Dilluns 28 de desembre de 2020, assemblea general ordinària telemàtica de la col·legiació gironina

La Junta de Govern  del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques convoca a la col·legiació gironina a l'assemblea general ordinària, que se celebrarà el dilluns 28 de desembre de 2020 telemàticament, a les 12 hores, en una única convocatòria.

assemblea 28122020
Dilluns 28 de desembre de 2020

Ordre del dia

Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de l'assemblea anterior, celebrada el 27 de juliol de 2020
Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost any 2021
Precs i preguntes

Assistència
Per evitar qualsevol possibilitat de transmissió de la Covid-19 i amb l'objectiu que puguin assistir tots els col·legiats i col·legiades de qualsevol de les comarques gironines, l'assemblea se celebrarà telemàticament, de manera que tots i totes les interessades en connectar-vos-hi i participar podeu enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., confirmant la vostra assistència i us enviarem l'enllaç de connexió (via Zoom).

La Junta de Govern
Girona, desembre de 2020