El Col·legi d'Agents Comercials Girona, al servei dels seus col·legiats/des. Escolteu-los!

Del 28 d'octubre a l'1 de novembre, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona haguéssim estat a la Fira de Mostres de Girona, fent promoció dels serveis col·legials i dels col·legiats i col·legiades al Saló de l'Emprenedoria. L'actual context de pandèmia no ens ho ha permès però hem volgut estar aquests dies entre vosaltres de la millor manera possible, a través dels nostres col·legiats i col·legiades, d’aquells que amb el seu testimoni donen veu a la col·legiació i al sentit de ser del nostre gremi, que treballa per donar servei i suport als professionals de la venda que creuen en la força de col·lectiu.

Escolteu-los!  Gràcies a tots i a totes per la vostra participació!

En Carles Insa és agent comercial col·legiat i es dedica al món de les vendes i el coaching professional.

El col·legi disposa d'una borsa de treball especialitzada en què empreses de diferents sectors, nacionals i internacionals, publiquen els productes o serveis que necessiten representar. El col·legi treballa en la selecció dels agents comercials col·legiats/des interessats en les ofertes per ampliar la cartera de clients. Ho explica el vicepresident de la nostra corporació, Lluís Font.

En Merlí Jover és agent comercial. Es dedica a la venda online en el sector de la bellesa, la salut i el benestar. Fa sis anys que es va col·legiar gràcies al Pla Jove d'accés a la col·legiació.

La Pilar Arbó és col·legiada des del mes de febrer d'aquest any gràcies al Pla Dona que facilita al col·lectiu de dones agents comercials l'accés a la col·legiació. Representa una marca d'alta cosmètica catalana. Com ella diu: "Junts, millor".

L'Íngrid Bendeck és agent comercial dedicada especialment al sector dels serveis energètics. Està col·legiada des de fa un any gràcies al Pla Jove que facilita als professionals de la venda menors de 36 anys l'accés a la col·legiació a través d'avantatges econòmiques i acompanyament.