L'expert respon. Nova sessió sobre aspectes fiscals i laborals dels agents comercials

El proper dimecres 21 d'octubre, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials organitzarà una sessió específica sobre assumptes fiscals i laborals que afecten als agents comercials, impartida per Jordi Pla, expert del Grup Simon, assessoria de la corporació col·legial de Girona. La sessió se celebrarà en línia a través de la plataforma Zoom.

sessio laboral fiscal agents comercials 21102020Es tracta d'una sessió pràctica amb la què el col·legi vol donar respostes a les qüestions plantejades pels assistents, de manera que es demana als inscrits avançar els temes o dubtes sobre els quals els agradaria que l'assessor donés resposta al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Sessió virtual a través de la plataforma Zoom

Dia: dimecres 21 d'octubre
A quina hora? a les 18.00 hores
Inscripcions: envieu un missatge confirmant la vostra inscripció a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i us enviaran l'enllaç per connectar-vos-hi.

La sessió és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.

Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ FISCAL-LABORAL, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.