El col·legi inicia un projecte de formació en direcció d'equips comercials amb IES gironins

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques ha iniciat un projecte de col·laboració amb IES gironins per contribuir a la formació en direcció d'equips comercials, des de l'experiència d'agents comercials col·legiats i col·legiades. La primera intervenció s'ha dut a terme avui a l'IES Santa Eugènia, amb l'alumnat d'FP del mòdul 3x2 de Màrqueting i Publicitat. La formació en aquest cas ha anat a càrrec del consultor Miquel Ibáñez.
10 2020 MIGUEL IBÁÑEZ 2
El ponent ha desenvolupat, al llarg d'una hora i escaig, qüestions bàsiques com ara els perfils més adequats (actituds, habilitats...), la formació inicial i contínua, els estils de lideratge i les formes de retribució i remuneració. Ibáñez, amb experiència en empreses multinacionals, ha dedicat la darrera part de la classe a respondre a les preguntes i els dubtes dels alumnes, originant un interessant diàleg sobre el funcionament del mon empresarial. Miquel Ibáñez tornarà a l'Institut el dijous 22 d'octubre per formar part del tribunal que avaluarà els projectes que els estudiants desenvoluparan durant, aproximadament, tres setmanes.