Les empreses seleccionen agents comercials per impulsar les vendes

• El Col·legi d’Agents Comercials de Girona ha concertat avui més de trenta entrevistes de feina durant el VIII Neworking del gremi professional a la demarcació
  • El sector dels productes d’higiene un dels més sol·licitats en la present edició

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques ha concertat avui més de trenta entrevistes de feina entre empreses que busquen agents comercials professionals per ampliar i reforçar la seva xarxa de vendes i agents comercials que volen impulsar el negoci a través de l’ampliació de la seva cartera de representació de productes o serveis. El networking de la col·legiació gironina, que arriba enguany a la seva vuitena edició, ha comptat amb la participació d’empreses fidels a la convocatòria dels sectors de l’alimentació, assegurances, consultoria i serveis financers, seguretat i telecomunicacions, turisme i oci, però destaca, com a novetat, la presència d’empreses del sector de la higiene amb productes vinculats a la prevenció de la Covid-19.

net webAixí mateix, el networking ha comptat amb una àrea d’assessorament internacional, a càrrec de la Cambra de Comerç de Girona, destinada a l’orientació en l’expansió comercial dels agents a l’estranger. El col·legi professional també ha posat a disposició dels candidats participants un espai per als assumptes fiscals, jurídics, comptables o laborals, a càrrec d’experts de l’assessoria de l’entitat, Grup Simon.

Aquest any, l’entitat ha organitzat l’edició ocupant els diferents espais col·legials de manera que s’han mantingut les distàncies recomanades i s’ha seguit el protocol de seguretat establert per l’entitat per prevenir el contagi de la Covid-19. El president de la corporació, Josep Burgas, ha destacat en aquest sentit la campanya de la col·legiació "Tots protegits" sobre la prevenció laboral dels agents comercials en la seva feina. El president ha posat de relleu novament que el professional de la venda és un dels perfils més buscats per les empreses i ha fet menció del bon funcionament de les plataformes exclusives de la col·legiació especialitzades en l’oferta i selecció de professionals del sector comercial. “És un dels serveis col·legials que més interessa, tant a les empreses com als professionals del sector”, ha assegurat Burgas. “El networking funciona perquè els contactes estan molt dirigits i les empreses i els agents comercials acabem tancant negocis”, ha afegit el representant de la col·legiació gironina. Burgas també ha expressat la necessitat de dinamitzar aquests contactes “ara més que mai”, atesa la situació complicada que “estem vivint”.

El col·legi gironí organitza cada any dues trobades entre empreses i agents comercials amb les què es posa de manifest la importància d’aquesta figura professional per a l’economia del país, empreses i marques. El 99% dels professionals de la venda que exerceixen d'agents comercials són autònoms. A la demarcació gironina, el gran gruix es distribueix entre els sectors de l’alimentació (25%) i de la prestació de serveis (25%), seguits dels sectors de la construcció i obres públiques (15%), maquinària i eines (10%) i tèxtil (7%), corresponent el 18% restant al sectors de la llar i l’oci, joieria i òptiques, productes químics, paper, minerals i derivats.

Campanya "Quota Zero"

Amb l’objectiu de facilitar a tots els agents comercials el retorn a l’activitat amb totes les garanties possibles, el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona s’ha adherit a la campanya “Quota Zero” del Consell General de Col·legis d’Agents Comercials d’Espanya. D’aquesta manera, des d’ara i fins el 30 de setembre, els professionals de la venda que encara no estiguin col·legiats podran fer-se’n amb una quota d’entrada totalment gratuïta.

Descàrrega de fotografies de la jornada d'avui. Autor: COACGI
Agents comercials de diferents sectors s'entrevisten avui amb empreses que busquen comercials professionals: foto 1 - foto 2 - foto 3
Per a més informació us podeu posar en contacte amb Plural Comunicació. Gabinet de comunicació i premsa - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972222370 - 678580347