Campanya “Quota Zero” de la col·legiació dels Agents Comercials

Plan Cuota Cero Web Banner 1920x730

Amb l’objectiu de facilitar a tots els agents comercials el retorn a l’activitat amb totes les garanties possibles, el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona s’ha adherit a la campanya “Quota Zero” del Consell General de Col·legis d’Agents Comercials d’Espanya. D’aquesta manera, des d’ara i fins el 30 de setembre, els professionals de la venda que encara no estiguin col·legiats podran fer-se’n amb una quota d’entrada totalment gratuïta.

Fes-te Agent Comercial COL·LEGIAT/A i gaudeix de tot el suport i l'empara del teu Col·legi Professional per poder realitzar la teva activitat amb totes les garanties.

• Formació gratuïta
  • Prevenció laboral enfront de la Covid-19
  • Carnet digital
  • Oficina Virtual by Google
  • CRM de l'Agent Comercial
  • Avantatges econòmiques i descomptes en carburants, a més d’una àmplia oferta de serveis orientats a la professió: assessorament laboral, fiscal, jurídic, etc.

Per fer-te col·legiat/da fes un clic aquí!
Per a més informació et pots posar en contacte amb el Servei al Col·legiat: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - Sra. Anna López