Nou acord amb CEPSA per als agents comercials col·legiats

Els Agents Comercials Col·legiats poden obtenir un descompte de fins a 12,60 cèntims per litre amb la targeta Starresa Direct a la xarxa d'estacions de servei de CEPSA, des de l'1 de juny i fins a final d'any. Cepsa vol unir-se així a les mesures que el Consejo d'Agents Comercials d'Espanya està impulsant per ajudar els milers de col·legiats. Els agents comercials col·legiats d'Espanya van a obtenir un 25% més de descompte en el consum de carburants en el seu retorn a l'activitat i als desplaçaments, gràcies a l'acord assolit pel Consell General d'Agents Comercials d'Espanya amb CEPSA.
TARJETA CEPSA STAR DIRECT 1 1Aquest acord permet que des de l'1 de juny i fins a final d'any els Agents Comercials Col·legiats gaudeixin d'una millora notable en els seus descomptes en repostar a les estacions de servei de CEPSA.
Els Col·legiats que repostin amb la seva targeta Starresa Direct, si aquesta ha estat sol·licitada a través del seu Col·legi d'Agents Comercials de Girona, en aquest cas, veuran com es beneficien d'un descompte de 10,60 cèntims per litre en Gasoil A, Benzina i GLP i de 12,60 en tots els productes Òptima, fet que suposa una millora de dos cèntims d'euro des del primer litre pel que fa a les condicions que gaudien.
Aquesta iniciativa forma part de la bateria de mesures de suport que ha posat en marxa el Consell General per ajudar els col·legis i col·legiats a pal·liar les conseqüències d'aquesta crisi i afrontar un retorn segur i responsable a l'activitat. Aquest acord amb CEPSA se suma al de Repsol, que ha permès que des de l'1 de març els Agents Comercials Col·legiats hagin obtingut 2 cèntims més de descompte en dièsel en utilitzar la targeta SOLRED a les 900 estacions de servei de la xarxa pròpia de Repsol, estalviant així deu cèntims per litre en dièsel global i dotze cèntims per litre en dièsel Premium.

Increment dels desplaçaments
El pla d'desescalada cap a una nova normalitat està propiciant un increment gradual dels desplaçaments en transport privat enfront del transport públic, especialment dins de cada comarca o regió sanitària, i també entre províncies si es compta amb la corresponent justificació per motius laborals. Per aquells agents aomercials que estiguin obligats a desplaçar-se per motius de treball, i només en els casos en què sigui estrictament necessari, el Consell, que ha informat prèviament a l'Ministeri de l'Interior, està expedint un certificat de col·legiació perquè puguin acreditar-se com a tals davant les autoritats competents.
Un certificat que haurà d'anar acompanyat en tot cas d'el Carnet Digital d'l'Agent Comercial i del corresponent document de l'empresa o empreses per a les quals treballa acreditant la justificació del seu desplaçament, el model també es facilitarà als agents col·legiats. Fins a la data, el Consell ha expedit més de 1.000 certificats per donar suport al desplaçament, en aquells casos en què ha estat estrictament necessari.