Confinament al Col·legi d'Agents Comercials de Girona

Com a mesura preventiva i organitzativa adoptada per la Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Agents Comercial avui el dilluns 16 de març i seguint les indicaciones de les autoritats per al control de la infecció pel SARS-CoV-2, les oficines col·legials romandran tancades fins a nou avís. #EnsQuedemACasa però continuem al vostre servei. Per a qualsevol gestió us podeu posar en contacte amb nosaltres.

• 972 202040
  • 669123896

El Col·legi d'Agents Comercials és membre de la Junta directiva d'Autònoms PIMEC i des d'aquí us anirem informant de les diferents mesures i novetats que s'emprenguin des de les administracions, així com de les actuacions que fem en la defensa de l'empresariat i dels autònoms. Pàgina de referència empresarial vinculada a la situació del Covid-19

En el Canal Salut del Departament de Salut  hi trobareu tota la informació fiable i actualitzada sobre el Covid-19, amb consells i material que podeu utilitzar, tant a títol personal com professional. És aconsellable informar-se en les pàgines oficials.