Sessions formatives online: programació del 6 al 9 d'abril de 2020

Amb l'objectiu de seguir fomentant la formació durant el període de confinament pel Covid19, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona se suma a la formació de la corporació de Barcelona, i la posa a disposició dels col·legiats i col·legiades gironins.

DILLUNS, 6 D'ABRIL 16h.
"12 maneres de captar clients que ens serviran per quan passi aquesta crisi"
La consultora de l'ESVEN, Mònica Mendoza, parlarà de les claus a tenir en compte una vegada tornem a la normalitat. Com estarà el mercat i quines tècniques hem de tenir en compte per fer més clients.

DIMARTS, 7 D'ABRIL 16h.
"Treballa des de casa amb Drive, el teu correu @coacb i les seves funcionalitats"
El CEO de bTactic, Òscar Ortega, impartirà una sessió pràctica sobre com treballar amb el correu electrònic @coacb.com i tot el seu entorn al núvol. Aprèn a fer videoconferències, editar i guardar al núvol, compartir arxius amb Drive, etc.

DIMECRES, 8 D'ABRIL 16h.
"La importància del marketing a les vendes i en aquests moments" (I)
El consultor empresarial, Diego Albadalejo, realitzarà 3 sessions (una per setmana) sobre els fonaments del marketing en la professió comercial. Com aprofitar aquesta situació per reciclar-nos, reorientar-nos cap el client i disposar de bones estratègies de marketing.

DIJOUS, 9 D'ABRIL 16h.
"Novetats fiscals que t'afecten com a treballador/a autònom/a"
L'assessor fiscal del COACB, Àlex Astudillo, impartirà aquesta sessió en directe. Farà un repàs i donarà a conèixer les mesures fiscals que afecten els agents comercials autònoms. Es podran fer consultes a través del xat.

Com accedir a les sessions?
Accedeix a totes les sessions el dia i l'hora indicada, a través de la plataforma ZOOM i clicant en aquest enllaç (mateix enllaç per a totes).
Recorda activar el so del teu portàtil o tableta i activar el vídeo per a què tots els participants puguin veure't. A la icona inferior de "Xat" podràs preguntar al ponent, que respondrà al final de la sessió. Les preguntes que no quedin respostes es podran enviar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Uneix-te a les sessions en directe del COACB a Zoom:
ID Reunió: 785 743 9598