Nova sessió d'Esmorzar amb experts, dedicada a la ciberseguretat

ciberseguretat 12032020El dijous 12 de març, tindrà lloc al Col·legi d'Agents Comercials de Girona, una nova sessió d'Esmorzar amb experts, dedicada en aquesta ocasió a la ciberseguretat, a càrrec del tècnic d'operacions d'IMÀTICA, Francisco José Manzano, que explicarà com protegir-nos dels atacs informàtics, i de l'experta en assegurances d'ALLIANZ, Maria Rosa Agustí, que informarà de com hem d'estar coberts en cas de patir un atac.

En l’àmbit informàtic, la seguretat acull la ciberseguretat i la seguretat física: les dues utilitzades per les empreses i els professionals autònoms. En definitiva, la seguretat de la informació està dissenyada per mantenir i protegir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les dades.

L’objectiu de la ciberseguretat o seguretat informàtica és ajudar a prevenir atacs cibernètics, violacions de dades i robatori d’identitat.Per garantir la seguretat informàtica d’un sistema, hem de comptar amb els següents elements de seguretat cibernètica:

Seguretat de l’aplicació
Seguretat d’informació
Seguretat de la xarxa
Recuperació davant desastres
Seguretat operacional
Educació de l’usuari final

Fer un ús adequat de les eines de ciberseguretat o seguretat cibernètica i estar protegir davant una situació no desitjada, portarà només que beneficis:

• Protecció empresarial contra malware, ransomware, phishing i enginyeria social
  • Protecció de dades i xarxes
  • Prevenció d’usuaris no autoritzats
  • Millora el temps de recuperació després d’un atac cibernètic
  • Protecció per a usuaris finals
  • Major confiança en el producte tant per a desenvolupadors com per a clients

Lloc · hora · inscripció

A on? al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8, pral. 4a. Girona)
A quina hora? de 9 a 10.30 hores - després de la sessió, un cafè.

Sense cost per als agents comercials col·legiats/des. Per als assistents NO col·legiats/des: 10 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ CIBERSEGURETAT
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.