Nous avantatges per a col·legiats en les primeres fires de l'any a IFEMA

El col·lectiu dels agents comercials torna a tenir una presència destacada en els salons MADRIDJOYA, BISUTEX i INTERGIFT, que tenen lloc a IFEMA (Madrid) entre els dies 6 i 9 de Febrer de 2020 a través de l'estand del Consell General d'Espanya, el 6F24, al Pavelló 06 (MadridJoya). Els agents comercials assistents a aquesta edició gaudeixen d'una sèrie d'avantatges pel sol fet de ser Agents Comercials Col·legiats, gràcies al conveni renovat entre el CGAC i la direcció de la fira.Us recordem que tots els Agents Comercials Col·legiats d'Espanya poden, entre altres avantatges:

• Descarregar el seu propi passi gratuït per a tot el certamen. Per a això, només han de registrar-se gratuïtament en aquest enllaç (registre en línia de MadridJoya) introduint el codi especial exclusiu per a col·legiats que es pot consultar a l'Àrea Privada de Col·legis i Col·legiats de CGAC.ES o bé còmodament a través d'aquest formulari.
  • Gaudir d'aparcament gratuït: en aquesta edició, presentant el seu Carnet Professional Digital, poden recollir cada dia el seu tiquet de pàrquing gratuït a l'estand del Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (6F24, Pavelló 6). Recorda que en aquesta edició MadridJoya comença el dijous 6 de febrer i que es pot retirar cada dia un val per col·legiat, prèvia presentació per l'interessat del tiquet expedit a l'aparcament i del carnet col·legial digital. Només fins a exhaurir existències.
  • És imprescindible presentar el Carnet Professional Digital. Si no el tens encara, descarrega'l aquí i porta-ho al teu mòbil. Si tens qualsevol dubte, el personal de Consell estarà encantat d'ajudar-te a l'estand amb les condicions establertes.
  • Consultar les ofertes d'ocupació dels expositors de la fira que busquen professionals de la venda al Portal de Ocupació dels Agents Comercials d'Espanya i en el propi estand de CGAC.

Més de 1.400 empreses

La celebració conjunta de Intergift, Saló Internacional de l'Regal i la Decoració; Bisutex, Saló Internacional de la Bijuteria i els Complements, i Madridjoya, Saló Internacional de la Joieria Urbana i Tendències, reunirà en els pavellons 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 d'IFEMA les col·leccions de més de 1.400 empreses i marques nacionals i internacionals especialitzades en Decoració, Regal, Joieria, Bijuteria i Complements.

En aquesta edició de 2020, Intergift obrirà les portes del 5 al 9 febrer, i Bisutex i Madridjoya del 6 al 9 del mateix mes i, fins al 8 de febrer, coincidiran amb Momad, configurant la gran cita global de tendències, moda i béns de consum a Espanya.

Madridjoya, l'esdeveniment professional de referència de el sector joier, ubicat al pavelló 6, acollirà les últimes novetats per a la temporada primavera-estiu en alta joieria, peces de línies casual i de moda, rellotgeria, argenteria, a més de milers d'innovadores propostes orientades a les campanyes dels propers esdeveniments clau com Sant Valentí, el Dia de la Mare, així com a casaments, batejos i comunions. El Saló compta de nou amb l'àrea d'estands Minis on s'ubiquen petites empreses i joves dissenyadors, una alternativa molt assequible de participació i l'ocasió de compartir espai amb les marques punteres que participen al Saló.

Intergift, considerat com el major referent de l'món de la decoració i el regal a Espanya i Portugal, ocuparà més de 40.000 metres quadrats d'exposició. Les empreses més punteres en disseny tèxtil, papers pintats i revestiments murals es donaran cita en l'espai de `Editors Textiles' -pavelló 1-, amb la participació de més de 130 marques internacionals líders. Una oferta que permetrà a arquitectes d'interior, estilistes, detallistes i altres prescriptors de l'entorn decoratiu, conèixer el potencial de el sector tèxtil en totes les seves vessants. Entorn de l'àrea de Solucions per a l'interiorisme, s'uniran també empreses de el sector que presentaran les últimes novetats en solucions i materials per a la decoració residencial i el canal contract configurant així, juntament amb Editors Tèxtils, el millor aparador de l'elit de la decoració . Cinc dies que reuneixen el millor de la decoració a Madrid.

Les col·leccions d'interiorisme estaran concentrades a l'àrea d'Alta Decoració -ubicada en els pavellons 3 i 5-, amb un immens ventall d'estils per a tots els gustos: modern, clàssic, reloaded-vintaje, industrial, nòrdic, romàntic, minimalista. A aquests se sumen els continguts de sector Deco - pavelló 7- amb una alta varietat de productes i accessoris per a la llar: taula, parament, flor artificial, espelmes, aromes, moble auxiliar ..., i l'espai temàtic Neo, amb les noves propostes en articles de regal, papereria, gadgets, joguines, elements per a la cuina i complements per a la llar.

Bisutex obrirà les portes al pavelló 4 amb més de 400 empreses i marques que presentaran la més àmplia oferta en bijuteria, a més de nombroses línies de rellotgeria de fantasia, ulleres de sol, bosses, cinturons, adorns de cabell, mocadors, barrets i petita marroquineria. En definitiva, un espai on es mostrarà la temporada primavera-estiu 2020 amb moltes propostes enfocades a festes i cerimònies tan característiques d'aquests mesos, com són casaments, batejos i comunions. I com en altres ocasions, el Saló acollirà les últimes novetats en articles de viatge. Una edició més, donarà cabuda a l'espai Archi, amb una selecció de el segment mitjà-alt de bijuteria i complements, que a tres mesos de la seva celebració ja ha posat el cartell de complet. De la mateixa manera, els estands Minis tornaran a constituir l'escenari de promoció de joves dissenyadors i marques.