Dissabte 14 de desembre, IV edició dels Premis #COACGI i Festa Patronal 2019

El dissabte 14 de desembre celebrarem la Festa Patronal dels agents comercials gironins. En aquest marc, es durà a terme l'acte de lliurament de la IV edició Premis #COACGI, impulsats per la corporació per promoure la col·legiació a través del reconeixement de trajectòries de gran vàlua professional i empresarial. També tindrà lloc l'homenatge als companys més veterans, amb 50 i 25 anys de col·legiació.

premis2019 webLa Festa Patronal és una diada entranyable, de reconeixement del col·lectiu, de la professió i una jornada amb la què l'entitat vol reunir els col·legiats/des, les seves famílies i amics, just abans de les festes de Nadal. Aquest any i com a novetat el col·legi trasllada la seu de la festa a un restaurant per tenir l'ocasió de celebrar després dels actes un dinar de germanor obert a tothom que s'hi vulgui sumar.

Programa de la festa patronal. Dissabte 16 de desembre de 2019

12.30 hores
Lliurament de diplomes commemoratius d'Or i Plata als col·legiats amb antiguitat de 50 i 25 anys de col·legiació.

A continuació lliurament del PREMI #COACGI 2019. Presidiran l’acte autoritats i membres de la Junta del Col·legi de Girona.

LLoc: Restaurant Maràngels. Crta. de Sant Gregori "Can Quelot" s/n.
Inscripció per rigorós ordre de confirmació.Places limitades.

Preu del menú: 40 euros
Ingres Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 5818

Es prega confirmar l’assistència al tel. 972 20 20 40 o a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.