Alta participació d’empreses europees en el Networking Professional d’Ocupació dels agents comercials

La jornada, organitzada pel col·legi professional de Girona, s’ha celebrat aquest matí a la Fira de Mostres de Girona

foto 2Aquest matí, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona ha dut a terme, a la Fira de Mostres, el Networking d’Ocupació Professional, impulsat per la corporació per facilitar a les empreses acords de representació amb els agents comercials que volen ampliar la seva cartera de productes o serveis. La jornada d’aquesta edició ha destacat per una alta participació d’empreses europees i de l’Àsia, representades per la xarxa “Enterprise Europe Network” del Consell General de Cambres de Comerç de Catalunya. El percentatge més gran de l’oferta s’ha concentrat en el sector de l’alimentació, vi i gastronomia, i en el de la indústria (equipaments), tot i que també hi han estat presents empreses d’altres sectors: assegurances, consultories i serveis financers, neteja, reciclatge i medi ambient, oci i turisme, salut i benestar. Bona part de l’empreses nacionals inscrites ja havien participat en les edicions anteriors de la jornada.

El networking, que arriba enguany a la seva setena edició, ha posat a disposició dels candidats la possibilitat d’entrevistar-se amb experts de diferents camps que han ofert assessorament en termes d’ocupació, assumptes fiscals, jurídics, comptables o laborals.

El president del col·legi gironí, Josep Burgas, ha recordat que el professional de la venda és un dels perfils més buscats per les empreses i que les plataformes exclusives de la col·legiació especialitzades en l’oferta i selecció de professionals del sector comercial és un dels serveis col·legials que més interessa, tant a les empreses com als professionals del sector.

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques compta amb uns 600 col·legiats.
Descàrrega de fotografies. Autor. Plural Comunicació
Moment de la celebració del Networking Professional d'Ocupació a la Fira de Mostres de Girona, organitzat pel Col·legi d'Agents Comercials

Per a més informació us podeu posar en contacte amb: Plural Comunicació - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 678580347