Sessió amb experts sobre impostos i despeses deduïbles dirigida a agents autònoms

El dijous 3 d'octubre, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials organitzarà una sessió específica sobre impostos i despeses deduïbles, dirigida a agents comercials autònoms i impartida per Xavier Chamorro, fiscalista del Grup Simon, assessoria de la corporació col·legial de Girona.

Obligacions Formals

• Alta activitat (IAE) i d’autònoms, alta al Col·legi d’Agents Comercials, Certificat Digital de la FNMT.
  • Llibres Registre obligatoris.
  • Declaracions periòdiques.
  • Contingut de les factures.

IVA i IRPF

• Requisits per que les Despeses i les quotes d’IVA Suportat siguin deduïbles.
  • Bens corrents versus Bens de Inversió.
  • Casos Particulars: Compra vehicles, dietes, combustibles, telèfon, subministraments, despatx llogat versus despatx al domicili particular.

Precs i preguntes

Lloc · hora · inscripció

A on? al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8, pral. 4a. Girona)
A quina hora? a les 18.00 hores

La sessió és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des. Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant SESSIÓ IMPOSTOS, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.