Taller "La venda creativa. Com augmentar les vendes i els resultats"

taller COACGI 18072019El dijous 18 de juliol, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona durà a terme un taller de desenvolupament professional i personal. La jornada oferirà eines als assistents per augmentar les vendes i els resultats a través de "la venda creativa". El taller anirà a càrrec d'Alfons Riera, director a Girona del grup expert en desenvolupament de persones i organitzacions LMI.

Objectius

• Conceptes bàsics. Prospecció i mètodes eficaços de prospecció. Què és un prospecte i un client Tipus A. Com classificar-los.
  • Establir un pla d'activitat basat en fites per poder mesurar-lo.
  • Posar en qüestió els hàbits de venda en les diferents facetes.
  • Aprende tècniques de venda eficaces. "ASK" i estratègies de tancament.

Beneficis

• Millorar les vendes i l'autoestima de l'agent comercial.

Primera part

• Identificació i comprensió de conceptes.
  • PAT (perfil de client Tipus A i mètodes de prospecció).
  • Muntatge d'un Pla d'activitat basat en les "fites smart" per mesurar-lo.
  • Com transmetre: fonaments de la presentació i realització d'entrevistes de venda amb èxit.
  • Tècniques de venda. "ASK" i estratègies de tancament.

Segona part

• Problemes actuals i com superar-los.
  • Hàbits en les facetes diferents de la venda.
  • Problemes en la venda: "Checklist".
  • Conclusions i avaluació del taller.

Tercera part

• Entrevista personal: Pla d'acció concret per millorar les vendes i els resultats.

Informació pràctica i inscripcions
Dia: dimarts 9 de juliol de 2019
Lloc: Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques - C/Nou 8, pral. 4a. Girona
Hora: de 16.00 a 19.00 hores

La jornada és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des. Cost per als assistents NO col·legiats/des: 30 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant TALLER VENDES, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Pel tipus de taller les places són molt limitades. Preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202 040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Es lliurarà certificat d'assistència.