El nou conveni col·legial amb CEPSA millora els descomptes en el carburant

Captura de pantalla 2019 05 20 a las 10.12.07Gràcies al conveni que ha renovat i millorat el Consell General d'Agents Comercials d'Espanya amb CEPSA, els agents comercials col·legiats podran estalviar més en carburants a partir de l'1 de juny. El descompte puja i arriba fins als 10,6 cèntims per litre en la gamma Òptima i fins 8,6 cèntims en la gamma Star, fet que suposa una millora respecte a les condicions especials amb què ja comptava el col·lectiu. Sol·licita la teva targeta professional StarRessa Direct de Cepsa a través del col·legi i aconsegueix descomptes exclusius repostant a Cepsa, en vigor des de l'1 de juny:

• 8,6 cts / l en carburants de la gamma Star
  • 10,6 cts / l en carburants d'alta gamma Òptima

I a més, aquesta targeta:

• és gratuïta.
  • no necessita aval bancari: no és un mitjà de pagament, només serveix perquè puguis beneficiar-te del descompte.
  • és compatible amb altres descomptes: aquest descompte se suma als que aconsegueixis amb altres targetes, com MasterCard Perquè TU Tornes de Cepsa. Així podràs acumular els avantatges d'aquests programes.
  • permet desgravar l'IVA: reps una única factura mensual que, si ets autònom, podràs presentar en la teva declaració.

L'import dels descomptes s'ingressa, a mes vençut, en el compte bancari que hagis indicat en fer el teu contracte. En aquesta transferència s'inclouen tots els cèntims acumulats per les diferents targetes. Els abonaments es realitzen el dia 14 de cada mes, sempre que siguin superiors a 5 €. En cas que els teus descomptes no arribin aquesta xifra, es guardaran per al següent ingrés.

Tota la informació la trobaràs aquí. I si tens qualsevol dubte, contacta amb el col·legi: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202 040