Jornada de treball del Consell Català d'Agents Comercials a la Comissió Europea

Avui, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona ha participat en una jornada de treball a la Comissió Europea, organitzada pel Consell Català de Col·legis d'Agents Comercials amb l'objectiu principal d'abordar la competitivitat empresarial des de la perspectiva del col·lectiu. Destaca la trobada que s'ha dut a terme amb el cap de grup de la unitat del programa COSME, José Blánquez, de la direcció general de Mercat Interior, Indústria, Emprenedoria i Pimes, i amb el responsable de polítiques en la unitat d'Inversions i Pimes, Andrés Álvarez, de la direcció general d'Investigació i Innovació.

afec69ce 8148 4f4e b4ae 99536829874bCOSME és un programa de la UE per a la Competitivitat de les Empreses i les PIME que ajuda els emprenedors i les petites i mitjanes empreses a començar a operar, accedir a finançament i internacionalitzar-se.

Programa per a la Competitivitat de les Empreses i per a les petites i mitjanes empreses (COSME)
Programa de treball 2019

També hem tingut l'ocasió de sentir una bona conferència de Maria José Pastor, membre i conferenciant del Centre de Visites de la direcció general de Comunicació. Sota el títol "De la imperfecta Unió Europea: Cap a una Unió més pefecta?" Pastor ha parlat del procés del Brèxit i ha informat del funcionament de l'Assemblea d'Europa.

52448070 2026262157410164 4202381291590516736 nA la tarda ha tingut lloc una trobada personal amb l'eurodiputat Ramon Tremosa, coordinador de la Comissió d'Economia del Grup ALDE. Un cop acabada la jornada de treball, els agents comercials participants han tingut ocasió de fer una visita al Parlament Europeu. Lluís Font ha representat la col·legiació gironina.