El col·legi obre vies de col·laboració amb la xarxa internacional EEN

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona obre vies de col·laboració amb la xarxa Enterprise Europe Network EEN, una xarxa internacional creada per la Comissió Europea i formada per més de 600 organismes de suport a l'empresa, on participen Cambres de Comerç, Agències de desenvolupament empresarial i Centres Tecnològics i Universitats, entre d’altres. És la xarxa de suport més gran del món per a la internacionalització de pimes. Està present en 60 països amb més de 3.000 experts locals que assisteixen a la empreses en el procés d'internacionalització sobretot ajuden en la recerca de nous socis internacionals.La xarxa permet publicar ofertes de productes i serveis, o demandes, per tal que altres socis internacionals de la xarxa ho vegin i puguin contactar amb les PIMES catalanes. En definitiva està pensada per ser un espai de Network empresarial.

LLUIS FONT I EENMicaela Santamaría, Enterprise Europe Network Project Manager del Consell General de Cambres de Comerç de Catalunya (a l'esquerra), s’ha reunit amb el vicepresident del Col·legi d’Agents Comercials de Girona, Lluís Font (a la dreta), per analitzar les possibles vies de col·laboració entre la corporació dels agents comercials i la xarxa EEN, amb l’objectiu principal de facilitar als agents contactes a l’exterior i a les empreses estrangeres trobar agents o distribuïdors locals a l’estat espanyol.