Avantatges per als agents col·legiats a MadridJoya, Bisutex i Intergift

Si ets Agent Comercial Col·legiat i penses anar a la propera edició de MadridJoya-Intergift-Bisutex, pots gaudir d'avantatges exclusives, gràcies a l'acord del Consell General d'Agents Comercials amb IFEMA.
Tots els Agents Comercials Col·legiats d'Espanya poden:
  • Descarregar una entrada gratuïta per a les tres firesPer obtenir l'entrada sense cap cost, vàlida per als tres salons durant tota la seva durada, has d'omplir aquest formulari i et farem arribar el teu codi promocional a l'apartat de MadridJoya-Bisutex-Intergift perquè et puguis registrar en línia de forma gratuïta.
  • Gaudir d'aparcament gratuït. En aquesta edició, presentant el seu Carnet Professional, els Agents Comercials Col·legiats poden recollir cada dia el seu tiquet de pàrquing gratuït a l'estand del Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (6E12, Pavelló 6).
  • Accedir a noves ofertes de representació. Els Agents Comercials que acudeixin a la fira poden consultar les ofertes d'ocupació dels expositors i de moltes altres empreses que busquen professionals de la venda al Portal de Ocupació dels Agents Comercials d'Espanya i en el propi estand del CGAC.
  • Assistir a les conferències d'interès en l'Speaker Corner.
El proper dijous dia 7 de febrer a les 11.00 hores, a l'Speaker Corner d'Intergift (Pavelló 7 d'IFEMA), el CGAC i l'start-up Blocktak presenten "La tecnologia blockchain revoluciona la certificació digital de productes i professionals"En aquesta conferència, el Consell General d'Agents Comercials presenta la implantació de manera pionera a Espanya del blockchain en la certificació digital d'Agents Comercials. Alhora, un expert en aquesta tecnologia explicarà com s'utilitza per a la lluita contra el frau en els productes de consum. La identificació mitjançant precintes digitals registrats a blockchain de manera individual i per a cada producte permet als consumidors comprovar de manera immediata, senzilla i sense costos l'autenticitat de cada producte.