En agenda, properes activitats de col·legiats: criptomonedes i productes de bellesa

Un dels serveis que oferim als nostres col·legiats/des és donar suport a la promoció dels seus productes i/o serveis a través de les instal·lacions i canals de comunicació col·legials. En aquesta notícia us informem d'un curs sobre cripmonedes, a càrrec de Julià Casanovas, i d'una sessió formativa sobre la salut de la pell, a càrrec de Pilar Cànovas. Les dues sessions es duran a terme a la sala d'actes del Col·legi d'Agents Comercials de Girona (C. Nou 8, pral. 4a).

Curs sobre criptomonedes - dissabte 17 de novembre, de 10 h a 13 hores. Regal per a tots els assistents: 10 Hawks (token d'Ethereum) valorats en 50 €.
Objectiu: oferir el coneixement necessari per moure's amb seguretat en el món de les Criptomonedes i poder així buscar i trobar les millors oportunitats en noves criptomonedes i tokens, així com veure com es comporta el Bitcoin.

Temari:

• Introducció i presentació Hawk (oportunitat Cripto)
  • Història de les Criptomonedes i Bitcoin.
  • Com funciona el Blockchain? A nivell de usuari.
  • Que és una ICO?
  • Presentació del Token Ethereum HAWK, com gran oportunitat actual.
  • Pràctica real: Aprendrem a guardar (Wallet) Criptomonedes i HAWK'S , a transferir i comprar Criptos (Exchange).
    Curs gratuït. Inscripcions a www.karlesk.com, apartat Formació.

Sessió "Saps que menja la teva pell?" - divendres 16 de novembre, a les 18.30 h. Amb degustació de te de la Matxa
Durant la sessió s'informarà dels tòxics que es troben en els productes d'ús diari i els motius pels quals cal evitar-los.
Sessió gratuïta. Places limitades