La col•legiació gironina celebra el Dia de l’Agent Comercial al Palau Firal

hissada banderaBREl Col•legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques, amb una massa agremiada de prop de 600 col•legiats a la demarcació de Girona, ha celebrat avui el Dia de l’Agent Comercial, una trobada anual que històricament es duu a terme en el marc de la Fira de Mostres de Girona, i que vol posar l’accent en la importància de la figura de l’agent comercial en l’activitat econòmica. La conferència “Troba el botó de compra del teu client”, del consultor Juan J. Barios, expert en comerç internacional, ha donat el tret de sortida a la diada. Barios, que ha emplenat de gom a gom l’espai de conferències del Saló de l’Emprenedoria, ha fet una anàlisi del procés de la venda des del punt de vista del neuromàrketing.

Tot seguit, els representants de la col•legiació catalana, de les institucions gironines i col•legiats s’han concentrat a la porta del Palau Firal per hissar la bandera de la corporació, acte central de la diada.

Després d’un recorregut guiat per la Fira de Mostres, l’espai de la Llotja ha acollit l’acte parlamentari. Hi han intervingut la regidora d’Hisenda de l’Ajuntament de Girona, Maria Àngels Planas, el president de la Cambra de Comerç, Domènec Espadalé, i el president del col•legi de Girona, Josep Burgas. Durant la seva intervenció, Josep Burgas ha destacat l’activitat del col•legi en la Fira de Mostres. “Hem volgut donar resposta a les necessitats que ens traslladen els nostres col•legiats i entorn empresarial”. En aquest sentit, el president ha posat de relleu la V edició del Networking Professional d’Ocupació, que el col•legi organitzarà demà per posar en contacte empreses de diferents sectors amb agents comercials. També ha assenyalat la tasca que des de la corporació s’està fent aquests dies a l’estand de la Fira, amb la publicació gratuïta dels productes o serveis a la borsa de representacions pròpia i a les plafaformes “Portal d’Empleo” i “Comercial Jobs”, per part de les empreses que necessiten d’agents comercials per comercialitzar-los. Finalment ha informat de la representació de la col•legiació en la nova Junta d’Autònoms PIMEC, una plataforma des de la qual “penso que podem fer bona feina en la defensa dels drets dels professionals que treballem per compte propi i vetllar per millorar-ne les condicions”, ha dit.

Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç de Girona ha incidit en el “bon estat” de l’economia gironina i ha destacat el paper “clau” de la figura de l’agent comercial per a la internacionalització de les empreses. Espadalé ha recordat també el lligam històric dels agents comercials amb la Cambra de Comerç i amb la Fira de Girona. La regidora d’Hisenda ha clos l’acte posant l’accent en la importància del treball del col•legi professional per al col•lectiu.

conferenciaBR ambientBR
recorregut firaBR parlamentsBR

Descàrrega de fotografies

Conferència "Troba el botó de compra del teu client", a càrrec de Juan J Barios.
Hissada tradicional la bandera col·legial a la porta del Palau Firal.
Ambient de la trobada del col·lectiu en el Dia de l'Agent Comercial.
Recorregut per la Fira de Mostres
.
Moments dels parlaments a la Llotja
.
Públic assistent als parlaments.