La necessitat empresarial de comercials impulsa la V edició del Networking d’Ocupació

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques, amb una massa agremiada de prop de 600 col·legiats a la demarcació de Girona, durà a terme el proper dimecres 31 d’octubre la V edició del Networking Professional d’Ocupació, a la sala de conferències del Saló de l’Emprenedoria de la Fira de Mostres. Prop de trenta empreses de diferents sectors s’entrevistaran durant tot el matí amb agents comercials en actiu i amb persones que comencen la seva carrera professional en el món de la venda. Aquesta actuació respon, d’una banda, a la necessitat empresarial de trobar comercials, i de l’altra, a la recerca constant de noves ofertes de representacions dels agents comercials per fer créixer els seus negocis. En aquest sentit, el col·legi gironí complementa el Networking amb la publicació gratuïta durant els dies fires dels productes o serveis a la borsa de representacions pròpia i a les plafaformes “Portal d’Empleo” i “Comercial Jobs”, per part de les empreses que necessiten d’agents comercials per comercialitzar-los.

Celebració del Dia de l’Agent Comercial

Demà 30 d’octubre, la col·legiació gironina celebrarà el Dia de l’Agent Comercial, una trobada anual que històricament es duu a terme en el marc de la Fira de Mostres de Girona, i que vol posar l’accent en la importància de la figura de l’agent comercial en l’activitat econòmica. En aquesta edició la diada començarà amb la conferència “Troba el botó de compra del teu client”, del consultor Juan J. Barios, expert en comerç internacional. La conferència tindrà lloc a les 11 hores, a l’espai de conferències del Saló de l’Emprenedoria. A les 12 hores, els representants de la col·legiació i de les institucions gironines es trobaran a la porta del Palau Firal per hissar la bandera de la corporació. Tot seguit es farà un recorregut per la Fira de Mostres per cloure després la diada amb l’acte institucional, que tindrà lloc a la Llotja.