Presentació "La revolució del Bitcoin i les criptomonedes", dimarts 19 de juny al COACGI

El 19 de juny, a les 19.00 hores, tindrà lloc al Col·legi d'Agents Comercials de Girona la presentació "La revolució del Bitcoin i les Criptomonedes", una sessió a càrrec del conseller patrimonial Karles Casals, CEO de Kapital Traders, i de l'expert en Bitcoin, Lucas Sturm, Criptocurrency bróker. Segons informen Casals i Sturm el BITCOIN ja té actualment un capital de 75 Bilions d'Euros i està creixent exponencialment."Hem d'estar molt atents a les noves Criptomonedes", destaquen. "Si haguéssim comprat 1.000 € en Bitcoins ara fa 7 anys ara tindríem 6 millons d'euros", asseguren.
Kapital Traders són experts en la matèria. Ofereixen formació en Criptomonedes i informen als clients de la nova Criptomoneda HAWK.El HAWK neix com a solució perquè les PIMES puguin accedir als mercats de capital. "Això farà que el seu preu augmenti exponencialment en el temps", afirmen els directius de l'empresa.

Dia: dimarts 19 de juny
Lloc: sala d'actes del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques. Carrer Nou 8, pral 2a - 17001 Girona
Hora: 19.00 hores
Entrada gratuïta. Places limitades. Feu la vostra reserva a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Gràcies!