Què hem de fer per adaptar-nos a la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades

El proper dimecres 25 d'abril, el Col·legi d'Agents Comercials organitza una jornada específica sobre el que implica l'entrada en vigor de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades aquest mes de maig. La sessió tindrà lloc a la seu del col·legi i anirà a càrrec de Josep Puy i Campàs, enginyer de telecomunicacions i director de DATA RISC Assessoria i Seguretat Informàtica.  Quina informació corporativa ha d’aparèixer publicada en la pàgina web de la nostra entitat? Com s’han de gestionar els correus electrònics? Què són els Drets d’Accés, Rectificació, Cancel·lació i Oposició? Com han de ser destruïts els documents que contenen informació de caràcter personal? Em cal un delegat de protecció de dades?... Aquestes són només algunes de les preguntes que es tractaran en la sessió formativa "Què hem de fer per adaptar-nos a la nova Llei de protecció de dades. Conceptes bàsics i principals novetats del reglament europeu".

• Introducció a la LOPD
  • El nou reglament general de protecció de dades (RGPD): una visió general
  • Com afecta l'RGPD a la meva empresa?
  • Empreses senzilles: no necessiten avaluació de riscos en la protecció de dades)
  • Empreses complexes: necessiten com a mínim una avaluació de riscos i poden necessitar un delegat de protecció de dades
  • Eines i consells pràctics
  • Precs i preguntes

T'hi apuntes?

• Quan? dimecres 25 d'abril
  • A quina hora? a les 18.30 hores.
  • Quanta estona? una horeta i mitja, inclòs l'espai de debat i preguntes al ponent
  • A on? al Col·legi d'Agents Comercials de Girona. C. Nou 8. Pral. 4a.
  • Què val? jornada gratuïta per als col·legiats/des. 20 euros/no col·legiats· places molt limitades. Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari: Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant LOPD, NOM i COGNOM.
  • Què cal fer per apuntar-s'hi? confirmar l'assistència a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.!