La Reforma de la Llei del Treball Autònom: els canvis presents i els reptes de futur

El proper dijous 22 de març, PIMEC i el Col·legi d’Agents Comercials de Girona i comarques duran a terme la jornada "La Reforma de la Llei del Treball autònom: els canvis presents i reptes de futur" amb l'objectiu d'exposar i comentar els canvis de la reforma recent i plantejar els principals reptes de futur que queden pendents de resoldre. La jornada tindrà lloc al Col·legi d'Agents Comercials de Girona (carrer Nou 8, pral 4a, de Girona), de 18.00 a 20.00 hores.

17.45h - Acreditació

18.00h - Benvinguda

Sr. Josep Burgas, president del Col·legi d’Agents Comercials de Girona.

18.15h - Reforma de la Llei del Treball Autònom: mesures fiscals

Sr. Joan M. Gimeno, vicepresident de PIMEC i president de la Comissió Econòmica-fiscal.

18.40h - Reforma de la Llei del Treball Autònom: mesures laborals

Sra. Montse Pagès, assessora laboral d’Autònoms PIMEC.

19.05h - Els reptes de futur i el marc normatiu

Sr. Lluís Viguera, gerent de l’Àrea Institucional de PIMEC i secretari executiu d'Autònoms PIMEC.

19.30h - Torn obert de preguntes

19.45h - Cloenda de la jornada

Sr. Pere Cornellà, president de PIMEC Girona.