Vins i Licors Grau, Premi COACGI 2017

Grau 1Jordi Grau, director general de Vins i Licors Grau, rep el Premi COACGI 2017 a la Millor Iniciativa Comercial, un guardó del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona que reconeix les trajectòries professionals de col·legiats de gran vàlua en els camps empresarial i comercial dins l’àmbit de la demarcació de Girona. El lliurament del guardó s’ha dut a terme aquest matí en el marc de la festa patronal de la corporació, durant la qual també s’han lliurat els diplomes d’Or i Plata als 25 anys d’antiguitat col·legial.

Han rebut la distinció 21 agents comercials. Dos dels col·legiats, Martí Sáez, de Girona, i Josep Oriol, de Figueres, han rebut el diploma d’Or i se’ls ha concedit també la medalla de bronze del Consell General d’Agents Comercials de l’Espanya. L’acte ha clos amb la imposició de la medalla de plata de la corporació a l’agent comercial Mateu Nierga, pels anys de dedicació, com a membre de junta i com a defensor del col·legiat.

Taula medalla plata Entrega premi burgas 1

Durant la festa patronal, a la qual han assistit com cada any autoritats municipals i empresarials de Girona i representants de la col·legiació de la península, el president de Girona, Josep Burgas, ha posat de relleu els objectius aconseguits durant l’any, entre els quals ha destacat l’ampliació de serveis al col·legiat, les actuacions fetes per fomentar la millora de la carrera professional dels agents comercials associats i l’activació de “Xarxa 21” com a espai per donar cabuda a les iniciatives dels col·legiats més joves. Així mateix, Burgas ha posat l’accent en les aliances i accions conjuntes amb les institucions gironines com ara el Servei Municipal d’Ocupació i les patronals PIMEC Girona i FOEG. Han acompanyat al president de Girona, el president del Consell General d’Agents Comercials d’Espanya, Manuel Maestre, i el regidor de l’Àrea de regidor de l’Àrea de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona, Narcís Sastre.

Companys amb 25 i 50 anys d'antiguitat col·legial. Felicitats!

25 1 25 2 25 3 25 4
25 5 25 6 25 7 25 8
25 9 25 10 50 1 50 2

Premi COACGI 2017: Jordi Grau, una trajectòria d’èxit

foto coral premi COACGI vins grauJordi Grau, director general de Vins i Licors Grau i col·legiat des de fa molts anys, ha destacat durant un breu discurs la figura del comercial i ha recordat els seus inicis durant els quals va coincidir amb Joaquim Ruhi, expresident de la corporació.

Vins i Licors Grau SA és una empresa dedicada a la distribució i venda de vins, licors, destil·lats i begudes alcohòliques en general, ubicada a Palafrugell. La seva trajectòria ascendent l’ha convertida en una de les empreses capdavanteres del sector i, actualment, compta amb una de les vinoteques més grans del món. Disposen d’una botiga online www.grauonline.com i una aplicació per iPhone, a través de la qual es pot accedir i comprar al seu catàleg de més de 12.000 referències de tot el món.

La seva història es remunta al 1951, quan Miquel Grau i Lluís, pare de Jordi Grau i Dillet, obre les portes d’una bodega-taverna al carrer Palamós de Palafrugell on es venen i reparteixen a domicili vins a granel. Quinze anys més tard, al 1966, Jordi Grau, que per aquells temps era estudiant de música, s’involucra en el negoci familiar. L’any 1969, per tal d’ampliar els seus estudis musicals, es trasllada a Barcelona on estudia al Conservatori de Música. Per finançar-se els estudis compra caixes de vi que després revèn a Palafrugell. Així és com coneix Maria Dolors Segarra i Farré, la qual treballa en un establiment de representació de vins a Barcelona regentat per la seva família provinent del Penedès. Contrauen matrimoni l’any 1974. El matrimoni Grau-Segarra (en segona i tercerca posició, d'esquerra a dreta a la foto) s’instal·la a Palafrugell on treballa al negoci familiar introduint-t’hi els productes embotellats. L’1 d’agost de 1977 Jordi Grau i Maria Dolors Segarra obren el seu propi negoci. Durant la dècada dels 80, el negoci es va ampliant i a principis del 1987, neix una empresa filial, la Distribuïdora Gironina, SA (DIGISA) que es dedica únicament a les distribucions en exclusiva.

Coincidint amb la incorporació de Sergi i Jordi Grau i Segarra, la nova generació, el 20 de maig de 2003 s’inauguren les actuals instal·lacions de Vins i Licors Grau que tots coneixem.

L’esperit innovador i la voluntat d’oferir un millor servei al client, ha fet possible l’ampliació de les instal·lacions que han estat recentment inaugurades, coincidint amb el 40è aniversari de la fundació de l’empresa.

Homenatge a l’agent comercial

La imatge dels Premis COACGI és l'escultura homenatge a l'Agent Comercial que es pot contemplar en l'Estació Porta d'Atocha de Madrid. L'escultura és obra de l'artista Francisco López Hernández, escultor procedent d'una família d'orfebres i imaginaris de Ripar (Albacete), que ha influït profundament en la nova escultura figurativa espanyola.

Amb aquest premi, el col·legi també vol promoure la col·legiació i donar a conèixer l’activitat de mediació comercial a través de casos d’èxit.

Per a més informació us podeu posar en contacte amb:
Plural Comunicació, gabinet de comunicació i premsa - Tel. 972222370 – 678580347 - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.