Vine a veure’ns a la Fira de Mostres i faràs negoci!

Del 28 a l’1 de novembre, el Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques estarà present a la Fira de Mostres de Girona 2017, al saló de l’Emprenedoria, com els darrers anys. Us presentem alguns dels ingredients que faran que aquesta edició sigui més profitosa que mai per als nostres col·legiats/des i per a totes les empreses i professionals del món de la venda protagonistes del programa.

• III Networking professional d’ocupació, que tindrà lloc el dia 30 d’octubre de 10.30 a 14.30 hores, a la sala de conferències del Saló de l’emprenedoria, al recinte de Fira de Girona.

ObjectiuPotenciar l'ocupació en el sector. La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals. Tant si ets empresa com si ets candidats, et pots inscriure aquí.

• Campanya “El meu amic vol ser col·legiat”

No hi dubte que estar col·legiat/da aporta un munt d’avantatges econòmics i de serveis per al professional de la venda. Però no tots els professionals coneixen la col·legiació. Per aquest motiu, aquest any fer-se col·legiat durant els dies de la Fira té premi!, tant per al nou col·legiat, com per al col·legiat/da que el presenti, si fos el cas. En resum!, si ets col·legiat/da i portes a la fira un company/a que es vulgui col·legiar, tant a tu com a ell/a us obsequiem amb una tableta! Us esperem!

• Conferències d'interès professional. LLoc: sala de l'emprenedoria
    Dilluns 30 d'octubre.
    De 17.00 a 18.00 hores
    La magia de los valores en la empresa y la familia, a càrrec del col·legiat Rupert Artola
    De 18.30 a 20.00 hores
    Les claus de l'Èxit Comercial, a càrrec de Xarxa 21

Dimarts 31 d'octubre
    D'11.00 a 12.00 hores
    Posicionament de pàgines web a Google, a càrrec de Vicenç Huguet (Link Desing Agency)
    De 17.00 a 18.00 hores
    Diàleg, gestió i comunicació de comunitats, a càrrec de Carlos Roldan (E-Ditor)
    De 18.00 a 19.00 hores
    Trabaja en red, a càrrec de Daniel Sensserich
  • Espai #Xarxa21, un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials per fomentar la col·legiació i afavorir el potencial dels seus col·legiats/des. Es tracta d’un espai de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci dinamitzat pels col·legiats/des més joves.
  • Dia de l’Agent Comercial, el dilluns 30 d’octubre 2017 al Palau Firal.

Programa

12:00 A l’entrada del Palau Firal hissada de la bandera col·legial, acompanyats per autoritats,col·legiats i col·legiades, la junta de govern del COAC GIRONA i representants d’altres col·legis.

Seguidament visita a la Fira de Mostres.

13:00 Acte protocol·lari a l’espai de la Llotja de Contractació.

13:30 Copa de cloenda

Més informació:

Carrer Nou, 8, principal, quarta. 17001 GIRONA

Telf. 972 20 20 40 Fax 972 22 27 80

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.