Tret de sortida a la formació per als alumnes dels Programa Fem Ocupació a Joves i 30 Plus

El Col·legi d'Agents Comercials ha donat el tret de sortida al primer curs de formació dirigit a les persones que participen del Programa FEM Ocupació a Joves i 30 Plus del Servei Municipal d’Ocupació (SMO). Aquesta formació, que s’emmarca en el marc del conveni de col·laboració de l’Ajuntament de Girona i el Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques en matèria laboral i formativa, acull 16 alumnes que rebran formació específica de l’àmbit comercial i d’atenció al client, a càrrec d’experts vinculats a la col·legiació: Rupert Artola, Miquel Ibáñez i Víctor Fernández. La formació està estructurada en tres mòduls temàtics: tècniques de venda i comunicació, negociació i lideratge i noves tecnologies aplicades a l’activitat comercial. El curs s’impartirà al llarg de 60 hores i és d’obligat compliment per a les persones incloses a qualsevol dels dos programes. Els alumnes seleccionats han estat contractats laboralment per diferents empreses durant un mínim de sis mesos.

La inauguració del curs ha anat a càrrec del president de la corporació gironina, Josep Burgas, acompanyat per la tècnica de l'SMO, Cristina Mataix. Durant l'acte de benvinguda, Burgas ha explicat breument la funció i els serveis del col·legi i ha posat de relleu l'expertesa dels formadors. Així mateix, el president ha parlat de la professió d'agent comercial com a una de les sortides laborals amb més demanda al mercat.