Esmorzars amb experts, comencem! el nou projecte del col·legi

El proper 19 de maig estrenem un nou projecte del Col·legi d'Agents Comercials de Girona, l'Esmorzar amb experts. Amb aquest iniciativa, pretenem tractar diferents temes professionals amb experts en la matèria, amb un format que permeti la interacció i el màxim aprofitament de la trobada. Comencem amb un convidat d'excepció, en Víctor Domínguez F. about.me/VictorDominguez
“És possible vendre per les xarxes socials? Com ho fan els millors?”. En Víctor proposa parlar de com les xarxes socials, i concretament de com Facebook, Instagram i LinkedIn ajuden a potenciar les vendes de les empreses. Casos d’èxit: De Pis en Pis (només venen per xarxes socials), Hawkers (facturació de 70 milions d’euros. Basen la seva estratègia en les xarxes) i altres casos d'empreses tradicionals que han apostat per aquest format i els ha funcionat. T'ho perdràs?
Quan?divendres 19 de maig
A quina hora? a les 10.00 hores, l'hora d'esmozar, amb un bon cafè i un tastet.
Quanta estona? una horeta llarga
A on? al Col·legi d'Agents Comercials de Girona. C. Nou 8. Pral. 4a.
Què val? només 6 euros/col·legiats/des - 10 euros/no col·legiats· places molt limitades · confirma la teva assistència a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.!

Etiquetes: comercials, trobades experts