El Col·legi d'Agents Comercials signa un conveni de col·laboració amb INFOCIF

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona ha signat un acord de col·laboració amb lNFOCIF, empresa dedicada al desenvolupament i explotació de productes de tecnologia i informació, serveis d’informació comercial i econòmica així com la intermediació telemàtica de tot tipus de productes.

En concret, la línea de negoci de INFOCIF a la que es vincula aquest conveni és la corresponent a la comercialització d’informes comercials, informes de RAI, informes comercials amb RAI, informes de Rating de solvència, informes de Risc amb accés a finançaments i informes concursals de licitacions i adjudicacions, etc.

Gràcies a aquest conveni, INFOCIF aportarà gratuïtament, sense cost per als seus col·legiats/des els següents serveis:

• Utilització, consultes i posta a disposició dels serveis disponibles a www.infocif.es
  • Servei de licitacions públiques
  • Servei empreses nova creació
  • Servei de certificació de codis IBAN i SWIFT
  • Accés al rànquing de les majors empreses d’Espanya

En relació amb les dades i informes d'INFOCIF específics,  s’ha fixat un preu preferencial per al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i els seus col·legiats.

Per a més informació, els col·legiats/des us podeu dirigir a la secretaria col·legial.

Etiquetes: Conveni, INFOCIF