El Col·legi i el SMO presenten el programa Fem Ocupació per a Joves i 30Plus per treballar al sector comercial

Els perfils comercials ocupen el primer lloc del rànquing de perfils més sol.licitats per les empreses

TREBALLA I APRÈN A DESENVOLUPAR-TE EN L’ENTORN COMERCIAL

El Servei Municipal d’Ocupació de l’Ajuntament de Girona amb la col.laboració del Col.legi d’Agents Comercials de Girona i comarques, ha impulsat els programes Fem Ocupació per Joves i 30Plus amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral i qualificació de les persones que vulguin treballar al sector comercial. Amb dues organitzaran duran a terme la seva presentació el proper dimarts 21 de febrer, a les 10.30 hores, a les instal·lacions del col·legi, al carrer Nou 8, pral 2ona.

Què es rep d'aquest programa?
Experiència laboral mitjançant contracte laboral mínim de 6 mesos
Formació en els àmbits comercials i d’atenció al client
Orientació i acompanyament en el procés de contractació i formació

Qui pot acollir-se al programa?
Persones amb capacitats relacionals i comunicatives
Amb horitzó de professionalització en el camp comercial
Amb residència a Girona o la seva àrea urbana
Estar en situació d’atur
Amb nivell de formació màxim en FP II, ESO, Batxillerat o CFG Mig

Si estàs interessat, i/o vols rebre més informació adreçat directament al Servei Municipal d’Ocupació o bé mitjançant el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.