Premis #COACGI a la Millor Iniciativa Col·legial

Aquest any, gairebé 70 col·legis d'agents comercials de tot l'Estat espanyol celebren els 90 anys de la creació de la col·legiació, una data històrica que significa molt per a més de 50.000 persones que es dediquen a aquesta professió sota l'empara de les corporacions que es distribueixen per la península ibèrica. El col·legi de Girona se suma a la celebració amb la convocatòria de la I edició dels Premis #COACGI a la "Millor iniciativa comercial col·legial".

Objectius

• Promocionar la col·legiació i ajudar als col·legiats en el seu desenvolupament professional.
• Donar a conèixer a l’opinió pública l’activitat de la mediació comercial a través del reconeixement de trajectòries de gran vàlua professional dels nostres col·legiats. Categoria S’estableix una única categoria i un únic premi absolut: Millor iniciativa comercial. Es valorarà tant la innovació de la iniciativa com l’èxit comercial de la mateixa. El jurat podrà atorgar fins a un màxim de tres accèssits en aquells casos en què es consideri que el mèrit de les candidatures ho mereix.

Beneficiaris

Poden optar al premi COACGI 2016:

• Professionals agents comercials autònoms
• Les persones i empreses que d'acord amb la legislació tinguin reconeguda la condició d'agència i d'empresa respectivament. Aquestes han d'estar dirigides/representades per agents comercials acreditats. S'exclouen entitats i organitzacions públiques i privades que no tinguin caràcter mercantil.
• Els professionals i/o representants de les empreses que opten al premi han d'estar col·legiats amb una antiguitat mínima d'un any.
• Queden exclosos els membres de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques.

Candidatures

Tant els professionals com les empreses que vulguin optar al Premi COACGI 2016 hauran d'inscriure i omplir el formulari corresponent que es troba a la seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona o bé al web www.coacg.cat a partir de la primera setmana de setembre de 2016. També es podrà inscriure mitjançat la proposta signada per un tercer. En la inscripció s'hi haurà de fer constar una explicació detallant els motius pels quals la seva candidatura mereix el reconeixement. La presentació de candidatures es podrà fer per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o també presencialment presentant el formulari a la seu col·legial del carrer Nou 8, de Girona.

Jurat

El jurat del Premi COACGI 2016 està format pels membres de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, un representant de la Cambra de Comerç de Girona i un representant de les patronals FOEG i PIMEC Girona. El jurat podrà demanar informació complementària a les candidatures si així ho considerés per tal de valorar amb detall els mèrits necessaris o per desempatar en cas que es produís la situació.

Termini

Presentació de candidatures: fins el 15 de novembre de 2016

Premis

El Premi COACGI 2016 té caràcter de reconeixement i no té dotació econòmica. El premiat rebrà un diploma acreditatiu i una rèplica de l'escultura homenatge i símbol de l'Agent Comercial ubicada a l'Estació d'Atocha de Madrid, inaugurada l'any 1998 amb motiu del 75è aniversari de la col·legiació. També podrà incorporar a la seva imatge la icona acreditativa d'haver rebut el premi. Els accèssits, en el seu cas, també rebran un diploma acreditatiu. Els premiats seran comunicat a tota la col·legiació, i divulgats a través dels canals col·legials així com pels mitjans de comunicació i institucions implicades. L'acte de lliurament es durà a terme en el marc de la Festa Patronal: 18 de desembre de 2016

Símbol de la professió

La imatge dels premis és l'escultura homentatge a l'Agent Comercial que es pot contemplar en l'Estació de l'AVE Porta d'Atocha de Madrid. L'escultura és obra de l'artista Francisco López Hernández, escultor procedent d'una família d'orfebres i imaginaris de Ripar (Albacete), que ha influït profundament en la nova escultura figurativa espanyola. La seva obra està representada en museus i col·leccions de Madrid, Londres, Gante, Munich i Berlin, entre d'altres.