Network màrqueting, saps què és? nova sessió!

El proper 14 de juliol, de 18.00 a 19.30 hores durem a terme una bona sessió formativa. Descobrirem de la mà dels experts Josefina Clotet i el Merlí Jover, què és i com treballar per assolir l'èxit en l'anomenat Network màrqueting (NM).

Network màrqueting: què és?

És una estratègia de venda de productes a través de la qual distribuïdors independents poden associar a altres distribuïdors i obtenir comissions pel moviment d'aquests productes dins de la seva xarxa. Els distribuïdors comuns tenen l'oportunitat de construir una organització lucrativa de molts nivells de profunditat, que pot tenir centenars o fins i tot milers d'integrants.

El network màrqueting és un sistema organitzatiu basat en la propietat personal i la llibertat individual. Cada individu és propietari del treball específic que realitza; està interconnectat i és interdependent amb altres socis individuals. No existeixen gerents, salaris, caps, ni empleats (només gent emprenedora col·laborant mútuament).

El network màrqueting també és ...

Segons expliquen Josefina Clotet i Merlí Jover "el network màrqueting és una megatendència que està en augment". Mou més de 182.000 milions de dòlars a nivell mundial a l'any. "Els canvis tecnològics i la maduresa en la indústria han fet sorgir un moviment de professionalització d'aquest sector. Ens ofereix unes avantatges úniques, una llibertat que ens dóna moltes opcions i la possibilitat d'uns ingressos elevats", afirmen. "La desinformació però i de vegades una mala pràtica professional de la feina han fet que persones de totes les edats que estan buscant noves oportunitats no contemplin el network màrqueting com una opció", aclareixen els experts. "Aquí volem acostar-vos la indústria i explicar la realitat d'una professió increïble i sorprenent que us pot obrir noves portes per arribar on desitgeu", destaquen.

Destinataris

Agents Comercials i emprenedors que vulguin explorar noves oportunitats professionals en l'àmbit proposat. Qualsevol persona que hi tingui interès.

• Dia: dijous 14 de juliol de 2016
  • LLoc: Seu del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques · C. Nou 8, pral. 2ona. Girona
  • Hora: De 18.00 a 19.30 hores.

Els professors: Josefina Clotet i Merlí Jover

La Josefina té 34 anys, nascuda a Navarcles (província de Barcelona), fa 10 anys que viu a comarques gironines. És llicenciada en Psicologia i, abans de dedicar-se al network màrqueting, treballava en una residència com a educadora de persones amb discapacitat intel·lectual.

En Merlí té 32 anys, nascut a Vilobí d'Onyar, viu a Girona des de fa quasi 3 anys. Va treballar durant 7 anys en el sector de la construcció fins que va decidir llançar-se al món de l'emprenedoria juntament amb la Josefina. Ha tingut sempre clar que el què volia és tenir un negoci propi.

Són pioners d'una empresa de network màrqueting que va obrir mercat a Espanya l'any 2009. Disposen d'un grup de més de 2.000 persones a la península. Actualment, el seu negoci ocupa el 3r lloc en volum de vendes de tot Europa. Han guanyat varis incentius promoguts per l'empresa com ara viatges a Marbella, Sud Àfrica, Estats Units o Hawaii. Són de les persones més joves que han aconseguit arribar al nivell on son ara. Actualment es dediquen al lideratge i a obrir mercats internacionals. Es consideren dins del moviment de professionalització d'aquest sector.

La jornada és gratuïta per als agents comercials col·legiats.
Cost per als assistents NO col·legiats: 25 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant  NM, NOM i COGNOM.

S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per motius d'organització, preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202 040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Es lliurarà certificat d'assistència.