Bona acollida del taller sobre la venda telefònica efectiva

Què cal saber per dur a terme una campanya de telemarqueting efectiva? Quines mètriques hem d'aplicar? Avui en parlem en sessió formativa amb el gerent d'ICON Solucions Informàtiques, Rafael Aguilera. Presenta la sessió el president del col·legi, Josep Burgas.

"El telemarqueting sembla a priori fàcil i no ho és si es vol fer bé: cal preparar la fixa de campanya, el material, un bon guió segons objectius, seguiment, definició de mètriques i selecció de les eines informàtiques", assegura el ponent. Sobre aquest i d'altres temes hem tractat avui en un taller que ha tingut una bona acollida entre els col·legiats i col·legiades assistents.

Continguts

• El Màrqueting directe
  • Fitxa campanya - focus
  • Obtenció i introducció de les dades
  • Preparació del material
  • Definició del guió
  • Objectius primaris i secundaris
  • E-mailing
  • Elements bàsics de la trucada
  • Definició de mètriques
  • Aplicacions informàtiques relacionades
  • Aspectes legals

La jornada ha estat gratuïta per als agents comercials col·legiats (25 euros per als NO col·legiats).