Networking professional d'ocupació Màlaga 2016

Amb motiu del 90 aniversari de la col·legiació a Espanya, Màlaga acollirà la cimera anual de presidents de la Unió Internacional d'Agents Comercials

Agents comercials i empreses d'Espanya i 17 països d'Europa es donen cita el proper 20 de maig a Màlaga en el Networking Professional d'Ocupació Màlaga 2016, organitzat amb la participació de la IUCAB (internationally United Agents & Brokers), el Consell General de Col·legis d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC), el Col·legi d'Agents Comercials de Màlaga i la Cambra de Comerç de Màlaga.

El Networking Professional d'Ocupació serà un gran punt de trobada entre empreses nacionals i internacionals i els comercials que necessiten per impulsar les seves vendes. Durant tot un matí, les empreses podran entrevistar i seleccionar candidats col·legiats de la professió més demandada per les empreses espanyoles, els únics que compten amb la garantia de formació i deontologia d'un col·legi professional.

Al costat del networking d'ocupació, Màlaga acollirà en la mateixa data la Cimera Anual de Delegats de la internationally United Agents & Brokers (IUCAB), l'organització internacional que agrupa la professió de l'agent comercial a Europa i Amèrica del Nord des de l'any 1953. en l'actualitat, aglutina 18 associacions nacionals que representen a més de mig milió d'agents comercials independents.

Màlaga acollirà aquesta cita clau per a la professió en l'any del 90 aniversari de la creació dels Col·legis d'Agents Comercials a Espanya, una efemèride històrica que els col·legis professionals celebren al llarg de tot l'any per recordar el paper que exerceix la professió , amb l'empara dels Col·legis i del Consell que els aglutina, en la vida econòmica i social del nostre país.

Empreses Europees de diferents sectors entrevisten in situ a professionals comercials.

Si estàs buscant empreses per representar, consulta el catàleg d'ofertes i inscriu-te gratuïtament a la jornada. Una setmana abans del Networking se't comunicarà l'horari de les teves entrevistes (totes són amb hora agendada).

Però si estàs interessat i no pots assistir. Què pots fer per accedir a les empreses?

Tots els col·legiats i col·legiades interessats en alguna de les empreses que figuren el catàleg però que per motius laborals i d'agenda no es podeu desplaçar a Màlaga, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques us ofereix la possibilitat de fer arribar el vostre CV i perfil de candidat al COACG i el president de la corporació, el Sr. Josep Burgas, farà de mediador, representant el col·legiat davant les empreses que aquest hagi seleccionat.

Si és el vostre cas, podeu enviar la vostra informació al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - davant de qualsevol dubte també podeu trucar al col·legi: 972202040, abans del 9 de maig de 2016.