L'Assemblea General del Col·legi aprova el balanç 2015

Ahir vam celebrar la primera assemblea general del col·legi de l'any; es va procedir a la lectura i aprovació de l'acta de l'assemblea anterior, celebrada el 28 de desembre de 2015 i es va informar del balanç de 2015, que també es va aprovar.

La taula va posar en valor els serveis col·legials i va recordar als assistents que la quota col·legial es desgrava al 100% de la declaració de la renda. "Estar col·legiat et permet també, entre d'altres, desgravar-te el 100% de l'IVA de la compra del cotxe", va destacar el president, Josep Burgas. Per la seva l'advocat del col·legi, Manuel de Eugenio, va fer un breu repàs de les consultes i temes arribats a l'àrea jurídica per oferir una visió dels problemes que plantegen els agents col·legiats i casos resolts.

La informació lliurada en assemblea es troba a disposició dels col·legiats/des a la secretaria col·legial.