24/02, sessió formativa sobre la venda telefònica efectiva

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques (COACG) ha organitzat per al proper dimecres 24 de febrer, de 17.30 a 19.30h, a la seu del COACG (c. Nou 8, principal 4a, de Girona) la jornada VENDA TELEFÒNICA - TELEMÀRQUETING, a càrrec de Rafael Aguilera, gerent de l'empresa ICON. La sessió està dirigida als Agents Comercials i professionals dels departaments comercials de les empreses amb interès d'iniciar campanyes de telemàrqueting.

Objectius
Conèixer com es gestiona una campanya de telemàrqueting i saber quines són les mètriques que ens diuen si la campanya ha estat eficient.

Continguts

• El Màrqueting directe
  • Fitxa campanya - focus
  • Obtenció i introducció de les dades
  • Preparació del material
  • Definició del guió
  • Objectius primaris i secundaris
  • E-mailing
  • Elements bàsics de la trucada
  • Definició de mètriques
  • Aplicacions informàtiques relacionades
  • Aspectes legals

La jornada és gratuïta per als agents comercials col·legiats.

Cost per als assistents NO col·legiats: 25 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant TELEMÀRQUETING, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per motius d'organització, preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202 040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Es lliurarà certificat d'assistència.