Bona acollida de la sessió sobre les xarxes socials

Ahir 25 de novembre va tenir lloc a la seu col·legial de Girona una nova sessió formativa i pràctica sobre les xarxes socials. L'objectiu va ser un repàs de com poder aplicar aquestes eines al camp comercial. La sessió va anar a càrrec del director de projectes i del gerent d'Esolvo, David Passola i Raül Ferragut.

Entre d'altres temes que van sorgir durant el debat amb els assistents es va fer un repàs dels diferents tipus de xarxes, els perfils més comuns, com funciona la publicitat als diferents canals i què cal tenir en consideració abans de posar-nos-hi.

La sessió forma part del Pla de Formació anual del col·legi i és gratuïta per als col·legiats/des.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web.

Més informació:

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona