20 de desembre, us esperem a la Festa Patronal

El proper diumenge 20 de desembre celebrarem la Festa Patronal del Col·legi, un matí entranyable dedicat als col·legiats i col·legiades; i especialment als que són més veterans.

Diumenge 20 de desembre de 2015

11.30 hores, missa en honor de la Patrona, la Verge de l’Esperança i en sufragi dels companys difunts durant aquest any, a l’església del Mercadal de Girona (Plaça Josep Pla. Girona). El nostre record per als agents i amics Joan Copa, en Rosendo Rigall i Alexandre Agustí

12.30 hores, lliurament de diplomes commemoratius d’argent, als col·legiats amb 25 anys d'antiguitat col·legial, i d’or, als col·legiats amb 50 anys de col·legiació.

L'acte de lliurament tindrà lloc a la sala d'actes del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona, carrer Nou, n. 8, principal, quarta, 17001 Girona
Presidiran l’acte diverses autoritats, acompanyants pels membres de la Junta de Govern del Col·legi de Girona.

Els protagonistes

La nostra enhorabona a MAX FISCHER, JAUME FONT i ESTEVE PUIGDEMONT, pels vostres 50 anys de col·legiació. I també la nostra felicitació i agraïment als companys que rebran els diplomes d'argent pels 25 anys d'antiguitat col·legial:

MARIA ROSA AGUSTÍ; RAMON AULET; RAMON BRUGUÉ; MIQUEL COLOMER; FRANCESC ESTAÑOL; JOAQUIM ESTEVE; FELICIANO FERNÁNDEZ; JOAN MANEL FERNÁNDEZ; JOSÉ MANUEL FERNÁNDEZ; JOSÉ FERNÁNDEZ; JOSEP M. FIGUERAS; ABEL GARCÍA; JORDI GARRIDO; JOAN GUERRERO; BALDIRI GUITART; JAMES LANGDON-DAVIES; JOSEP MARTÍ; LLUÍS MARTÍ; JUAN MANUEL MARTÍNEZ; RAMON  MATAS;  LLORENÇ PLANASDEMUNT; JOSEP PRAT; ROSA MARIA PRESAS; ROSENDO RUS; JORDI SALA; GEMMA SENDRA; JOSEP SERRA; i JOSEP MARIA VICENS.

Gràcies a tots i a totes per la confiança que heu dispositat durant tot aquest temps en l'entitat col·legial, amb el desig que sigui per molts anys!

En acabar s’oferirà un aperitiu als assistents.

Es prega confirmar l’assistència a l’acte al tel. 972 202 040 o a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.