Sessió pràctica "Les xarxes socials en el camp comercial"

El proper dimecres 25 de novembre tindrà lloc a la seu col·legial de Girona una sessió pràctica sobre les xarxes socials i la seva aplicació al camp comercial. La sessió anirà a càrrec del director de projectes i del gerent d'Esolvo, David Passola i Raül Ferragut.

La sessió forma part del Pla de Formació anual del col·legi i és gratuïta per als col·legiats/des. Per a la resta d'assistents té un cost de 20 euros. Les places són limitades. Preguem confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202040 o al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

• Dia: dimecres 25 de novembre
  • Lloc: sala d'actes de col·legi (C. Nou 8, pral. 4a de Girona)
  • Hora: de 18.00 a 19.30 hores

• Què són les xarxes socials
  • Tipus de xarxes socials més importants/habituals
  • Perfils de les xarxes
  • Publicitat en xarxes socials?
  • Xarxes socials i web corporativa
  • Objectius principals d'estar present a les xarxes socials
  • Torn de preguntes

Els assistents no col·legiats hauran de formalitzar la inscripció amb un ingrés de 20 euros al núm. de compte del Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18 i enviar al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., el comprovant de pagament.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web.

Més informació:

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona