Programa col·legial Fira de Mostres 2015

El Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques estarem presents novament a la Fira de Mostres de Girona 2015! I us convidem a venir i a assistir al programa d'actes que hem organitzat especialment per als agents comercials.

Del 28 d'octubre a l'1 de novembre estarem ubicats novament en el Saló de l'Emprenedoria (estands 2 i 4) amb la finalitat que els joves coneguin el Pla d'Ocupació Jove de la corporació i puguin beneficiar-se dels avantatges que els oferim a través d'aquest programa. L'objectiu és facilitar la incorporació al món laboral a joves de menys de 36 anys que es vulguin dedicar a les vendes. Durant els dies de la fira estarem dedicats especialment a la recerca activa de feina i a donar a conèixer les campanyes dissenyades per facilitar l'accés a la corporació als diferents perfils de professionals que es dediquen a la venda.

El dissabte 31 d'octubre, programa Dia de l'Agent Comercial

Aquest any, celebrarem el tradicional Dia de l'Agent Comercial el dissabte 31 d'octubre i ho farem amb un programa especial:

LLOC: sala de conferències del Saló de l'Emprenedoria

11.00 -12.15 Conferència a l'entorn de l'emprenedoria i treball autònom, a càrrec d'un expert en la matèria.

Presentarà l'acte, el president del col·legi de Girona, Josep Burgas.

Debat amb els assistents

LLOC: entrada principal del Palau Firal

• 12.30 Hissada de la bandera col•legial
  • 12.40 Visita guiada a la Fira de Mostres
  • 13:00 Acte parlamentari, a l'espai de la Llotja de Contractació a la Fira de Girona
  • 13.30 Copa de cava

L'acte comptarà amb l'assistència dels representants de la col•legiació catalana i de l'Estat espanyol, i de les institucions municipals i empresarials gironines.

A l'estand col•legial: recerca activa de feina

Els nostres estants també estaran dedicats a l'assessorament en tots els àmbits que afecten el sector. Entre d'altres serveis destaca la gestió gratuïta de l'oferta de representacions i candidats en el moment, a través del servei de recerca de feina activa. És un espai dedicat al portal sectorial Comercial Jobs: un punt de connexió entre les empreses que ofereixen representacions i els professionals de la venda que es troben en el procés de trobar una feina o de millorar el lloc de feina actual, segons coneixements, experiència i habilitats. Comercial Jobs compta amb més de 2500 empreses registrades i ha gestionat més de 2.000 processos de selecció.

Campanyes especials

Així mateix, la corporació mantindrà durant els dies de la Fira una campanya dirigida als agents comercials de més de 36 anys per facilitar-los accedir a tots els serveis de la col•legiació. També es donarà el tret de sortida a la Campanya amic orientada a facilitar i incentivar la col•legiació dins el sector. A través d'aquesta campanya, que presentem ara però que durarà fins al mes de desembre inclòs, tots els agents col•legiats que facilitin la col•legiació d'un altre agent, gaudiran de dues quotes gratuïtes.

Pla d'ocupació jove

El Pla d'Ocupació Jove és un programa inclou un seguit de mesures que comencen per la col•legiació gratuïta (entrada i sis primeres quotes) i la realització del curs d'accés a la professió d'agent comercial, que dóna dret al títol oficial d'Agent Comercial Col•legiat expedit pel Ministeri d'Ocupació. La formació, de caràcter online, és impartida pel Centre d'Estudis Econòmics i Comercials (CECO) i l'objectiu és formar als alumnes en els coneixements necessaris per exercir la venda professionalment, tant des de vessant legal, fiscal i administrativa, com en l'àmbit més tècnic de la negociació, la comunicació i les noves tecnologies aplicades a la professió. D'altra banda, la corporació acompanyarà al nou col•legiat en el seu camí de recerca de feina segons perfil i borsa de treball col•legial. Així mateix, se li ofereix un web professional, a més de poder beneficiar-se de la cartera de serveis col•legials.

Al costat dels col•legiats

La nostra presència a la Fira també tindrà un espai dedicat a la promoció dels nostres col•legiats/des, oferint-los presència i suport en les seves activitats professionals. Ja tenim confirmades algunes de les conferències que impartiran i que se celebraran, totes, a la sala de conferències del Saló de l'Emprenedoria.

El 28 d'octubre, de 17.00 a 17.45 hores · "El comerç electrònic a Espanya"

Joaquim Gelmà, ecommerce

Jaume Sánchez, comerç electrònic i xarxes de distribució

El 30 d'octubre, de 12.30 a 13.30 hores · "Estrès ... contaminació electromagnètica. Com reduir els efectes negatius".

Josep Vilardebó, founding partner Vilardebó & Mortensen

El 30 d'octubre, de 16.00 a 17.00 hores · "El poder del màrqueting on line"

Cristian Borrego, ecode

Com cada any us esperem amb la il•lusió de retrobar-nos i amb l'objectiu principal de ser útils i ajudar-vos a desenvolupar la vostra pràctica professional.

No dubteu en contactar-nos per a qualsevol aclariment

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques
C. Nou 8, pral. 4a