Neix la primera APP feta per i per a agents comercials

ComercialES, ja disponible en l'App Store i a Google Play, posa a disposició de tots els Agents Comercials Col·legiats seva pròpia aplicació personal amb la qual podran millorar la seva comunicació amb els seus clients, potenciar els seus serveis i generar nous negocis aprofitant tots els avantatges que ofereixen les noves tecnologies. A més, ComercialsIES permet a les empreses contactar amb nous professionals de la venda per expandir el seu negoci, augmentar les seves vendes en totes les zones geogràfiques d'Espanya i obrir nous mercats exteriors.

El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC), organització representativa del sector que aglutina els professionals de la venda col·legiats en els 67 col·legis de l'Estat espanyol, ha subscrit un conveni amb l'empresa especialitzada en tecnologia mòbil Mostrarium per facilitar als agents col·legiats la possibilitat de comptar amb la seva pròpia app en Apple i Android en les condicions més especials.

L'app comercialES també ofereix als professionals de la venda informació actualitzada del Consell General de tots els serveis, avantatges i descomptes als quals poden accedir només per ser agents comercials i estar col·legiats: la major borsa d'ocupació de la professió, assessorament fiscal i jurídic, carnet i títol oficial, els majors descomptes en gasoil, els millors preus en hotels, assegurances bonificades, sales i despatxos, consolats comercials, avantatges en les Fires, web professional, correu electrònic corporatiu, i molt més.

Una app per a cada agent comercial col·legiat

Els agents comercials col·legiats que ho desitgin podran tenir la seva pròpia app personal dins la nova aplicació en unes condicions excepcionalment avantatjoses. Per això, només hauran de descarregar l'app general i posar-se en contacte amb el seu Col·legi o amb el Consell General. També podran comercialitzar aquesta app i oferir-la com llançadora comercial per als seus clients. D'aquesta manera, els agents comercials col·legiats podran incorporar al seu ventall de productes i serveis una eina d'última tecnologia amb l'enorme potencial per a tot tipus d'empreses que brinden avui en dia els dispositius mòbils.

Tecnologia mòbil per a la professió amb més mobilitat

Amb aquesta iniciativa, el Consell General dóna un nou pas endavant en la millora contínua i la modernització dels serveis a col·legis i Col·legiats utilitzant una vegada més els avantatges que proporcionen les noves tecnologies i posant-les al servei dels professionals de la venda. El president del CGAC, Manuel Maestre, ha explicat que "una professió com la nostra mereixia tenir la seva pròpia app mòbil", una aplicació corporativa que "permetrà a cada col·legiat donar el salt a la tecnologia mòbil" i promocionar la seva pròpia marca personal i la seva cartera de serveis i productes.

Els desenvolupadors: 3 emprenedors amb visió

Mostrarium és una empresa fundada per tres emprenedors fa dos anys i mig focalitzada en el desenvolupament d'aplicacions per a mòbil amb la missió d'oferir a través de les tecnologies mòbils les eines necessàries per millorar la posició competitiva de les empreses. "La tecnologia mòbil cada dia té més presència i s'ha convertit en un canal de comunicació que no es pot obviar", asseguren. Per això, "tota empresa que no tingui la seva pròpia identitat digital ni presència a les xarxes d'aplicacions mòbils està en un clar risc d'exclusió".

Per aquest motiu els responsables de Mostrarium han desenvolupat una innovadora plataforma, una "app d'apps", on qualsevol usuari, sense coneixements tècnics, pugui dissenyar i gestionar la seva pròpia aplicació mòbil personal amb prestacions com geolocalització, galeries de fotos, accés a les seves xarxes socials, catàlegs de serveis, gestió de reserves, integració de vídeos, i un llarg etcètera. L'app és compatible amb tots els smartphones del mercat, i és nativa per iOS i Android.

Us la voleu descarregar? descarregueu-vos-la al vostre mòbil