Networking, amb empreses i agents comercials

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques hem organitzat per al proper dilluns 1 de juny un networking on posarem en contacte amb empreses que busquen nous col·laboradors a nivell comercial. Es tracta d'un jornada per a col•legiats i professionals del món de la venda que celebrarem a les 17.00 hores, a la seu del Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona.

Què podrà fer l'agent comercial interessat?

• Els candidats agents comercials podran conèixer de primera mà les empreses participants i les condicions laborals que ofereixen
• Entrevistar-se personalment amb les empreses participants.
• Ampliar les seves firmes representades i la cartera de clients
• Introduir nous productes o serveis

Quines són les empreses participants?

• Del sector comerç > La petita
• Del sector Informàtica, noves tecnologies, electrònica professional > Link and Found
• Del sector Paper, cartró, envasos, embalatges, papereria > Nerafix, Trescreus
• Del sector Serveis financers > Bàrymont

Podeu consultar el catàleg de les empreses fent un clic.

Amb l'objectiu de poder organitzar la sessió perquè pugueu treure el màxim rendiment, preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI ; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure a través del web.