Puntuen amb excel·lent el taller de neurovendes

El taller de neurovendes, celebrat ahir 26 de març, obté una puntuació del 4,56 sobre 5 per part dels col·legiats assistents. Amb aquest excel·lent, us recordem que durant la sessió, a càrrec de NeuroManage, vam aprendre que qualsevol decisió que prenem, es dispara en el "cervell reptilià", i ens van explicar quins són els 6 únics estímuls als quals respon aquesta part del cervell per influir en les decisions del nostre interlocutor.

També ens van ensenyar a utilitzar l'eina del "Mapa VIP" per descobrir de manera molt ràpida i fàcil les motivacions ocultes del nostre client i poder adaptar el nostre servei / producte a aquestes motivacions per fer-lo més atractiu. Finalment ens van mostrar el poder del "Mapa Polític", la importància de conèixer al nostre client i com moure els fils adequats per arribar a les persones clau per a la presa de decisions.

• Xavier Olivella 664 721 404
  • Laura Marín 685 484 106