Els agents en la trobada d'empresaris FOEG

La FOEG va organitzar ahir 29 d'abril una reunió d'empresaris de les comarques de Girona per analitzar la situació actual de les pimes a la demarcació i elaborar un catàleg de propostes de millora. Els empresaris i professionals autònoms, entre els quals s'hi van trobar els membres de la junta col·legial, Lluís Font i Ramon Matas, van coincidir en la necessitat que hi hagi més control de les administracions per combatre l'intrusisme, sobretot en sectors com la construcció, la reparació de vehicles o els agents comercials.

La sessió de treball, que s'ha dut a terme a la seu de la patronal gironina, s'emmarca en les trobades que s'estan realitzant a tot el territori català de cara al II Congrés de Pimes de Catalunya impulsat per FEPIME que se celebrarà el pròxim mes de juliol a Barcelona. L'objectiu és posar damunt la taula les necessitats i propostes de les pimes per la millora de l'activitat econòmica i de la seva competitivitat.

A banda dels màxims representants de FEPIME, a la sessió de treball hi han assistit empresaris de diferents sectors com ara les càrnies, la fusta, el suro, el turístic, els agents comercials, el tèxtil, el transport, de la reparació de vehicles, la construcció i el metall.

Notícies publicades en relació amb la jornada de treball:

El Punt Avui

Diari de Girona