Campanya de la renda 2015, només per 45 euros

El Grup Simon, assessoria fiscal i laboral del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, elabora la declaració de la renda simplificada, per només 45 euros si sou col·legiats/des.

Durant el període corresponent hi haurà un assessor de Grup Simon a les instal•lacions del COACG. No obstant, cal reservar cita, trucant al telèfon del col·legi: 972 202 040. Demanar per la Sra. Anna López.

• Dimarts de 10.00 a 12.00
  • Dimecres de 16.00 18.00
  • Contacte Grup Simon: Sr. Jordi Pla - delegat de l'oficina de Girona – Tel. 972 202 202

El Grup Simon compta amb oficines a Girona, Caldes de Malavella Cassà de la Selva i Figueres.

Us recordem que els agents comercials col•legiats donats d'alta amb l'epígraf 511, es poden desgravar la quota col•legial, en la seva totalitat a la declaració de la renda.

Podeu consultar les novetats fiscals clicant aquí

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI ; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web."