Taller: activa el botó de compra dels teus clients

Atès l'interès del tema per a tots els agents comercials, el COACG ha organitzat per el proper dijous 26 de març, el taller de neurovendes específic per als agents comercials. Sota el títol "Activa el botó de compra dels teus clients", es durà a terme una sessió pràctica i interactiva sobre el tema, a càrrec de Laura Marín, psicòloga i coach, i Xavier Olivella, enginyer. Ambdós són experts en projectes de transformació d'organitzacions i compten amb una llarga trajectòria en direcció i recerca contínua de la innovació i el desenvolupament humà.

► Dia: dijous 26 de març

► Lloc: sala d'actes de col•legi (c. Nou 8, pral. 4a de Girona)
► Hora: de 18.00 a 20.00 hores

Com prenem les decisions?

Fins fa poc era molt difícil examinar els mecanismes cerebrals de com prenem les decisions. Actualment, gràcies als descobriments de la neurociència, sabem que entre el 85% i 95% de totes les nostres decisions són no-concients. És per això que voler convèncer al client dels avantatges del nostre producte o servei basant-nos exclusivament en arguments racionals és una estratègia perdedora. Per aquest motiu hem organitzat aquest taller, per avançar en la nostra pràctica professional en la matèria:

• Descobreix quina és la part del cervell que pren les decisions.
  • Aprèn a comunicar-te amb el llenguatge de la part del cervell decideix.
  • Com realitzar un 'Mapa VIP': eina única i original que permet elaborar una proposta de valor efectiva.
  • Coneix el poder del 'Mapa Polític' d'una empresa per posicionar-te millor que la competència.
  • L'autoconeixement com a camí per millorar la "seguretat en tu mateix" i l'impacte en el resultat comercial.
  • Torn de preguntes.

Preu i inscripcions

• La sessió és gratuïta per als col•legiats. Per la resta d'assistents el cost és de 20€*.
  • Les places són limitades. Preguem confirmeu la vostra assistència omplint el formulari. Enviar formulari a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • Els assistents no col•legiats han de fer l'ingrés al núm. de compta del Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18 i enviar el comprovant de pagament a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web."

Per a més informació:

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona