Felicitats als companys amb 25 i 50 anys de col·legiació

Aquest matí, el col•legi d'Agents Comercials de Girona i comarques, amb seu a Girona, ha celebrat la festa patronal de la col•legiació, un acte dedicat als més veterans de la corporació. El programa ha començat a primera hora, amb la Missa en honor a la Verge de l'Esperança, patrona dels agents, i en record als companys difunts; després, les instal•lacions col•legials han acollit l'acte de lliurament dels diplomes als 25 d'anys d'antiguitat que aquest any compleixen 25 col•legiats.

La diada patronal ha comptat amb la participació de Marta Madrenas, tinent d'alcalde de l'ajuntament de Girona i regidora de Promoció i Ocupació del consistori. També han estat presents, el vicepresident de la Cambra de Comerç de Girona, Jaume Fàbrega; el president de la FOEG, Ernest Plana, el president de la LLotja de Girona, Domènec Morera; i el president de la SECOT a Girona, Narcís Mateu Nierga. Durant l'acte parlamentari, el president del Col•legi d'Agents Comercials de Girona, Josep Burgas, president alhora del Consell Català de Col•legis d'Agents Comercials, ha posat l'accent en la trajectòria dels col•legiats homenatjats i ha destacat el bon posicionament de l'entitat gironina respecte als col•legis d'agents comercials de la resta de l'estat espanyol. En aquest sentit, la regidora s'ha pronunciat a favor del paper dels col•legis professionals, en general, destacant la tasca que es realitza a Catalunya per mantenir la seva activitat. Josep Burgas ha afirmat que un dels objectius del col•legi durant l'any 2014 ha estat l'impuls del Pla d'Ocupació Jove i ha assegurat que l'any 2015 "es continuarà treballant per facilitar l'entrada dels joves a la professió". Marta Madrenas ha tancat l'acte destacant la tasca de la corporació vers la professió i ha felicitat als col•legiats més antics, que avui eren els protagonistes.

La nostra més sincera enhorabona, als companys que fan 25 anys de col•legiats!

Xavier Ballo Brotons, Joan Boada Serrat, Joan Boix Compte, Marco Bozzino Solenni, Joan Caldas Recasens, Pere Carres Roca, Josep Casals Marull, Fermí Cunill García, José Luis Domínguez Ramos, Salvador Elías Fajula, Alfredo Fernández Gafas, Joan Gañil Pujadas, Stefane-André Grandpierre, Lluís Guardia Pont, Josep Miquel Mateu Petit, Joan Molas Calm, Daniel Navarro Turbau, Sebastià Pol Esplà, Daniel Riera Ribas, Joan Roura Llambrich, Josep Mª Torrent Barnadas, Francisco Valencia Varo, Joan Vila Vila, Ramón Xifra Costa.

El nostre especial reconeixement a Miquel Comas, pel seu diploma d'Or, en honor als 50 anys de col·legiat.