Èxit de la sessió "Educació financera"

Ahir, 13 de novembre, just després d'haver signat l'acord de col·laboració entre el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques i la corredoria d'assegurances i assessors en productes financers, Bárymont Asociados, per beneficiar els col·legiats i col·legiades amb tractaments preferencials en qualsevol dels serveis i productes de Bárymont, es va dur a terme una sessió divulgativa sobre els conceptes que es fan imprescindibles a l'hora de planificar financerament el futur i el present de qualsevol persona.

La sessió, impartida pel director de Barymont a Girona, Àngel Galindo, va ser un taller molt pràctic i orientat a resoldre els dubtes dels assistents en relació amb el tema. Galindo va realitzar una exposició sobre les expectatives de futur de la Seguretat Social davant del fet d'una població cada vegada més envellida. Així mateix, el director va incidir sobre què cal tenir present abans de contractar o invertir en un producte financer. També va explicar la diversitat de productes i les seves característiques.

Aquesta sessió, a l'igual que la resta de sessions formatives i/o divulgatives que s'imparteixen en el Col·legi, són gratuïtes per als col•legiats. Per la resta d'assistents el cost és de 20 euros.

Per a més informació us podeu posar en contacte amb l'Àrea d'atenció al soci del Col·legi

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
Àrea d'atenció al soci